Shopping: Preturile produselor de lux din magazinele aroporturilor sunt cu o treime mai mici decat in centrele comerciale De la editii limitate ale unor parfumuri celebre la genti de piele, de la whisky vechi de 12 ani la ceasuri de lux, toate la preturi cu 30% mai mici decat in alta parte, magazinele din aeroporturile internationale fac orice pentru a te convinge sa cumperi. Intr-o dupa-amiaza obisnuita din timpul saptamanii, Terminalul 3 al aeroportului Heathrow din Lon
Shopping: Preturile produselor de lux din magazinele aroporturilor sunt cu o treime mai mici decat in centrele comerciale
De la editii limitate ale unor parfumuri celebre la genti de piele, de la whisky vechi de 12 ani la ceasuri de lux, toate la preturi cu 30% mai mici decat in alta parte, magazinele din aeroporturile internationale fac orice pentru a te convinge sa cumperi.
Intr-o dupa-amiaza obisnuita din timpul saptamanii, Terminalul 3 al aeroportului Heathrow din Londra arata ca un mall urias. Zilnic, zeci de mii de pasageri isi fac cumparaturile aici si petrec cel putin o ora alergand din magazinele duty-free in restaurante si inapoi sub ploaia de firme luminoase ale sclipitoarelor magazine de marca.
In 2005, cele sapte aeroporturi din Marea Britanie pe care le administreaza compania BAA, printre care si aeroportul Heathrow, au inregistrat venituri record de 821 milioane lire sterline, din care 434 milioane lire au provenit din vanzarile din duty-free, iar alte 163 milioane lire sterline din serviciile de parcare a masinilor.
Profitul World Duty-Free, subsidiara BAA care detine magazinele fara taxe, a urcat anul trecut la 25 milioane lire sterline. Aceasta in contextul largirii Uniunii Europene, largire care a insemnat eliminarea cetatenilor din cele noi zece