Creditele acordate persoanelor fizice sunt in crestere cu 98 %, fata de aceeasi perioada a anului precedent. La sfarsitul primului trimestru 2006, creditele pentru persoane fizice reprezentau 44 % din totalul creditelor acordate de banca. Creditele acordate clientelei persoane juridice au crescut cu 35 %, comparativ cu luna martie a anului 2005.
BRD Groupe Société Générale a inregistrat un profit net de 150 milioane RON, in primul trimestru din 2006, pe fondul unei cresteri de 15 % a venitului net bancar, fata de aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat, ieri, reprezentanti ai bancii.
La 31 martie 2006 creditele se ridicau la aproape 11 miliarde RON (+57 la suta fata de aceeasi perioada a anului 2005).
Depozitele clientelei la sfarsitul lunii martie 2006 se apropiau de 15 miliarde RON, in crestere cu 63 la suta comparativ cu anul trecut. Rezultatul brut din exploatare (fara impactul provizioanelor) a ajuns la 177 milioane RON, iar profitul net la 150 milioane RON, in linie cu obiectivele noastre. Rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Equity) a fost la sfarsitul primului trimestru 2006 de 35 la suta. Potrivit presedintelui BRD, Patrick Gelin, "rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti".
Banca a continuat sa mentina un ritm inalt de crestere pe ambele piete importante, cu un accent deosebit pe piata de retail, unde a reusit sa isi pastreze competitivitatea, in ciuda unei concurente acerbe.
In perioada urmatoare, BRD isi va continua politica de dezvoltare, atat in ceea ce priveste gama de produse si servicii, in care va continua integrarea unor produse inovante pentru piata romaneasca, cat si reteaua sa de unitati. BRD - Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii martie 2006, o retea de peste 360 agentii bancare si peste 1,8 milioane clienti persoane fizice si juridice.
Creditele acordate persoanelor fiz