Cladirile de birouri cu locuri de parcare incluse sunt inca la mare cautare pe piata. Desi anul 2005 a fost unul al preinchirierilor pentru spatii nefinisate inca, cererea de spatii de birouri ramane inca ridicata, iar noile cladiri sunt inca insuficiente, conform unui studiu al Agentiei imobiliare Colliers.
Spatiile de birouri sunt grupate in Capitala in patru zone, respectiv centru, centru-nord, nord si nord-est, fiecare zona avand caracteristicile ei. Zona centrala, situata intre Piata Romana si Piata Unirii, detine o mica parte din proiectele de birouri de calitate si se adreseaza in principal acelor companii interesate mai mult de vizibilitate decat de parcare. Zona de centru-nord, care porneste din Piata Victoriei pana in Piata Charles de Gaulle, incluzand si strazile adiacente, cuprinde mai multe cladiri de calitate, precum America House si CDG Plaza, dar si o serie de alte cladiri mai mici. Aceasta zona este preferata de companiile pentru care vizibilitatea si accesul conteaza cel mai mult.
Nordul, zona in care exista deja Bucharest Business Park, este in dezvoltare. Companiile au parte de expunere, accesibilitate, dar si de spatii de parcare, atat de necesare in Capitala. Pe de alta parte, anul trecut a crescut si numarul companiilor interesate de achizitionarea de spatii de birouri, deoarece aceasta s-a dovedit a fi o buna investitie. In 2006 vor fi disponibile extrem de putine spatii de birouri de calitate, insa pentru 2007 se anunta livrarea unui numar mare de proiecte ce pot aduce aproximativ 180.000 de metri patrati pe piata, potrivit studiului Colliers. Cererea pe piata a fost dictata si de deschiderea in Romania de noi sedii a unor mari companii din domenii in plina dezvoltare precum IT si serviciile financiare.
PARCARI. Parcarea continua insa sa ramana o adevarata problema, tinand cont de faptul ca orasul nu beneficiaza de parcari s