BMW urmareste majorarea numarului de automobile vandute la 1,6 milioane de unitati, pana in anul 2010, si va atinge obiectivul de vanzare a 1,4 milioane de vehicule in anul 2007, cu un an inaintea termenului previzionat, a anuntat, ieri, constructorul german de automobile, citat de Reuters.
"Vom atinge obiectivul anuntat in anul 2002, privind vanzarea a 1,4 milioane de unitati in anul 2008, cu un an mai devreme", a aratat directorul general al grupului, Helmut Panke, in notele pregatite pentru adunarea generala anuala.
El a adaugat ca tinta BMW este vanzarea a 1,6 milioane de automobile in anul 2010, ceea ce ar determina o crestere a veniturilor.
Totodata, compania mentine previziunile privind consemnarea unui nivel record al profitului inainte de impozitare, in acest an, de 4 miliarde de euro. Aceasta cifra include veniturile de 375 milioane de euro obtinute in urma cedarii actiunilor detinute la producatorul de motoare pentru aeronave Rolls Royce.
Constructorul german utilizeaza cresterea si eficientizarea productiei pentru a contracara efectele aprecierii monedei europene si a majorarii pretului materiilor prime. Veniturile aferente primului trimestru al acestui an au inregistrat o crestere de 58% fata de perioada similara a anului 2005, la 1,296 miliarde de euro.
BMW urmareste majorarea numarului de automobile vandute la 1,6 milioane de unitati, pana in anul 2010, si va atinge obiectivul de vanzare a 1,4 milioane de vehicule in anul 2007, cu un an inaintea termenului previzionat, a anuntat, ieri, constructorul german de automobile, citat de Reuters.
"Vom atinge obiectivul anuntat in anul 2002, privind vanzarea a 1,4 milioane de unitati in anul 2008, cu un an mai devreme", a aratat directorul general al grupului, Helmut Panke, in notele pregatite pentru adunarea generala anuala.
El a adaugat ca tinta BMW este vanzarea a 1,