Un vânt fierbinte bate dinspre Wolfsburg, Germania. Noul Scirocco (vânt fierbinte din Sahara), coupé Volkswagen ce facea ravagii in anii '70 si '80, va fi relansat pe piata la inceputul anului 2008. De altfel, aceasta nu este chiar o noutate, zvonul circulând de mult timp printre specialistii in domeniu. Potrivit cotidianului Bild, noul model este un coupé Volkswagen in spiritul si traditia celor doua modele sport ale marcii. La fel ca predecesoarele sale, noul Scirocco ofera un lucru de necontestat: distractie la volan. Garantie stau sasiul sport cu rigiditate deosebita ce aminteste de Golf VI si un motor puternic. Versiunile pe benzina sunt angrenate de motoare turbo de 1,4 litri de 114 si 140 de cai putere, iar varianta „regina“ prezinta un motor turbo de 2,0 litri, de 200 de cai putere, preluat de la Golf GTI. Versiunile de motoare diesel de 2,0 litri sunt disponibile in varianta de 170, pâna la 250 de cai putere. Spre deosebire de predecesorii sai, noul Scirocco si-a luat adio de la formele colturoase, fiind mai degraba o combinatie de kombi si coupé, cu un portbagaj mai spatios ca niciodata. Noul model va fi disponibil la un pret incepând de la 22.000 de euro, cu 2.000 de euro mai mult decât un model Golf, cu un motor de o putere similara. Pe scurt, producatorii de la Volkswagen propun o masina sport, la un pret accesibil pentru europenii de rând. Un vânt fierbinte bate dinspre Wolfsburg, Germania. Noul Scirocco (vânt fierbinte din Sahara), coupé Volkswagen ce facea ravagii in anii '70 si '80, va fi relansat pe piata la inceputul anului 2008. De altfel, aceasta nu este chiar o noutate, zvonul circulând de mult timp printre specialistii in domeniu. Potrivit cotidianului Bild, noul model este un coupé Volkswagen in spiritul si traditia celor doua modele sport ale marcii. La fel ca predecesoarele sale, noul Scirocco ofera un lucru de necontestat: distractie la v