Producatorul de automobile BMW urmareste majorarea numarului de unitati vandute la 1,6 milioane de unitati, pana in anul 2010, si va atinge obiectivul de vanzare a 1,4 milioane de vehicule in anul 2007, cu un an inaintea termenului preconizat, a anuntat constructorul german de automobile.
"Vom atinge obiectivul stabilit in anul 2002, privind vanzarea a 1,4 milioane de unitati in anul 2008, cu un an mai devreme", a aratat directorul general al grupului, Helmut Panke, in prezentarile pregatite pentru adunarea generala anuala.
El a adaugat ca tinta BMW este vanzarea a 1,6 milioane de automobile in anul 2010, ceea ce ar determina o crestere a veniturilor.
Totodata, compania mentine previziunile privind consemnarea unui nivel record al profitului inainte de impozitare, in acest an, de 4 miliarde de euro.
Constructorul german utilizeaza cresterea si eficientizarea productiei pentru a contracara efectele aprecierii monedei europene si a majorarii pretului materiilor prime.
Incasarile din primul trimestru al acestui an au inregistrat o crestere de 58% fata de acceasi perioada a anului 2005, la 1,296 miliarde de euro.