Sub sloganul "Obligaţia este acum 2% privilegiu", Centrul de Resurse pentru ONG-uri Alpha, program al Fundaţiei Alpha Transilvană, a lansat în 10 aprilie, campania privind prevederea 2 la sută la nivelul judeţului Mureş, finanţată anul acesta de Uniunea Europeană prin Programul PHARE 2003. Peste 7.000 de mureşeni au luat contact direct cu reprezentanţii asociaţiilor sau fundaţiilor din judeţ şi s-au informat despre activitatea acestora. 10.000 de fluturaşi, 5.000 de pliante, 750 de afişe dispuse în 250 de puncte de afişaj din Târgu Mureş şi alte localităţi, articole în presa scrisă, emisiuni de radio, anunţuri zilnice în presa scrisă, difuzare de spoturi TV şi radio, acţiunea "Campania stradală" prin care 26 de organizaţii au fost prezente timp de 4 săptămâni în centrul oraşului oferind trecătorilor informaţii şi materiale de prezentare a activităţii lor, au avut rolul de a atrage atenţia asupra prezenţei organizaţiilor în viaţa comunităţii, de a se prezenta şi de a oferi trecătorilor argumente că fiecare dintre ele merită să primească cele două procente din impozitul pe venit. Rezultatele acestei încercări de sensibilizare se vor cunoaşte doar în 2007, dar liderii acestor organizaţii se declară încrezători. (E.K.)
Sub sloganul "Obligaţia este acum 2% privilegiu", Centrul de Resurse pentru ONG-uri Alpha, program al Fundaţiei Alpha Transilvană, a lansat în 10 aprilie, campania privind prevederea 2 la sută la nivelul judeţului Mureş, finanţată anul acesta de Uniunea Europeană prin Programul PHARE 2003. Peste 7.000 de mureşeni au luat contact direct cu reprezentanţii asociaţiilor sau fundaţiilor din judeţ şi s-au informat despre activitatea acestora. 10.000 de fluturaşi, 5.000 de pliante, 750 de afişe dispuse în 250 de puncte de afişaj din Târgu Mureş şi alte localităţi, articole în presa scrisă, emisiuni de radio, anunţuri zilnice în presa scrisă, difuzare de