Interbrew Romania, filiala liderului mondial de pe piata berii InBev, a inregistrat in primul trimestru al anului 2006 volume in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a 2005. Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 21,8 %.
In primele trei luni ale anului 2006 Interbrew Romania a continuat sa castige teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack si Noroc PET, cota de piata in segment ajungand la 18, 7 %, in crestere cu 4 puncte procentuale fata de primul trimestru al 2005, conform MEMRB. Stella Artois si Beck�s au inregistrat si ele cresteri importante, continuand sa domine segmentul berilor premium si super-premium.
�Anul 2006 a inceput foarte bine pentru Interbrew Romania, dupa primul trimestru am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru aceste prime trei luni este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania, ca volum si notorietate, conform MEMRB Romania� a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.�
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane de euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane euro.
Compania a investit de curand peste sapte milioane de euro pentru a achizitiona o noua linie PET cu o capacitate de productie de 18.000 de sticle pe ora pentru imbutelierea marcii Lowenbrau lansata, miercuri, pe piata romaneasca
Romania este prima tara din Europa care a primit acceptul de a produce Lowenbrau local, la fel cum s-a intamplat si in cazul Beck�s.
Interbrew Romania e