"Una dintre cele mai mari probleme ale tinerilor care termina liceul si vor sa se angajeze nu este ca sunt slab pregatiti, ci ca nu stiu, multi dintre ei, nici macar sa scrie corect un curriculum vitae sau cum sa se prezinte la un interviu. Trebuie sa ne aplecam si asupra acestor aspecte, pentru ca absolventii sa nu mai piarda timp si sa-si risipeasca oportunitatile de afirmare invatand din mers'', sustine ministrul Educatiei si Cercetarii, Mihail Hardau. In aceasta perioada, aproape 200 de cadre didactice sunt instruite, in cadrul programului ''Educatia pentru cariera'', inclus in strategia Ministerului Educatiei si Cercetarii pentru 2006-2008.
Proiectul, in valoare de 120.000 de euro, vizeaza cresterea gradului de insertie socio-profesionala a elevilor din clasele a XI-a si a XII-a. Intr-o prima faza, proiectul prevede formarea a 190 de formatori care vor instrui, la randul lor, cate doi profesori de stiinte socio-umane din fiecare liceu.
Dupa finalizarea sesiunilor de pregatire, profesorii respectivi vor putea sustine, intr-o prima etapa in cadrul materiilor optionale, ore privind modul de redactare a unui curriculum vitae, de prezentare la un interviu de angajare, de coordonare si management al unei echipe de lucru. Perioada de derulare a proiectului este 2006-2007.
"Una dintre cele mai mari probleme ale tinerilor care termina liceul si vor sa se angajeze nu este ca sunt slab pregatiti, ci ca nu stiu, multi dintre ei, nici macar sa scrie corect un curriculum vitae sau cum sa se prezinte la un interviu. Trebuie sa ne aplecam si asupra acestor aspecte, pentru ca absolventii sa nu mai piarda timp si sa-si risipeasca oportunitatile de afirmare invatand din mers'', sustine ministrul Educatiei si Cercetarii, Mihail Hardau. In aceasta perioada, aproape 200 de cadre didactice sunt instruite, in cadrul programului ''Educatia pentru cariera'', inclus in