Aeroportul International Timisoara “Traian Vuia” a preluat de curand terenul si imobilele fostei unitati militare de aviatie de la Giarmata, cu exceptia bazei unde isi desfasoara activitatea, in continuare, Escadrila de Elicoptere.
Conform HG 409 din 29 martie 2006, nu mai putin de 237 hectare de teren, pe care se afla cladiri, hangare si piste de zbor, au fost transmise din administrarea Ministerului Apararii Nationale (MApN) in cea a Ministerului Transporturilor, urmand sa fie exploatate de aeroport.
“Din cele 237 de hectare de teren pe care le-am preluat, doar vreo 65 au valoare comerciala, restul fiind de importanta operationala”, a declarat directorul Aeroportului Interntional “Traian Vuia”, Dan Idolu.
Potivit acestuia, pe cele 65 de hectare de teren urmeaza sa se puna in aplicare un ambitios program de dezvoltare a instituitei, a carui costuri se ridica la aproximativ 360 de milioane de euro.
Programul prevede realizarea unei platforme intermodale de transport, evaluata la 27 milioane de euro, dar si un parc de afaceri, care urmeaza sa “inghita” 300 milioane de euro...
Mai multe amanunte puteti citi in ziarul "Romania Libera" sau in editia electronica a ziarului. Aeroportul International Timisoara “Traian Vuia” a preluat de curand terenul si imobilele fostei unitati militare de aviatie de la Giarmata, cu exceptia bazei unde isi desfasoara activitatea, in continuare, Escadrila de Elicoptere.
Conform HG 409 din 29 martie 2006, nu mai putin de 237 hectare de teren, pe care se afla cladiri, hangare si piste de zbor, au fost transmise din administrarea Ministerului Apararii Nationale (MApN) in cea a Ministerului Transporturilor, urmand sa fie exploatate de aeroport.
“Din cele 237 de hectare de teren pe care