Anul 2005 a fost un an de transformari pentru Generali Asigurari, care au marcat debutul planurilor de extindere si dezvoltare ale companiei in Romania. Din seria acestora face parte si decizia de majorare a capitalului general al companiei de la 30 milioane RON la 50 milioane RON, adoptata in aprilie 2006.
Rezultatele planurilor de dezvoltare si succesul conceptului "Grija" (Care) au devenit vizibile inca de la inceputul anului 2006. Astfel, in primul trimestru al anului, primele brute subscrise la Asigurarile non-viata au fost in valoare de 57.482 mii RON (aproximativ 16,4 mil. EUR), in crestere cu 190% (in RON) fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Aceeasi crestere spectaculoasa s-a inregistrat si la Asigurarile de viata, unde primele brute subscrise in primul trimestru al anului sunt in valoare de 9.393 mii RON (aproximativ 2,7 mil. EUR), in crestere cu 133% (in RON) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea a fost de 90% in cazul asigurarilor individuale si de 263% pentru asigurarile de grup, fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Suntem convinsi ca, in scurt timp, Generali Asigurari va deveni o marca de referinta pentru piata romaneasca de asigurari. Inceputul lui 2006 ne confirma ca directiile adoptate inca de anul trecut ne vor aduce succesul scontat", a declarat dl Tudor Moldovan, director general Generali Asigurari.
Se muta in casa noua
Incepand cu luna februarie 2006, Generali Asigurari Romania si-a mutat sediul central in imobilul Bucharest Corporate Center. Mutarea in cladirea noua reprezinta un pas important pentru consolidarea Generali Asigurari in Romania, precum si unul din punctele strategiei pe termen lung a companiei pe piata romaneasca. Noua strategie a devenit operationala in 2005 si are la baza conceptul international de "Grija" (Care). Aceasta vizeaza cresterea valorii companiei Generali