Interbrew Romania a inregistrat in primul trimestru al anului 2006 volume in crestere cu 34 la suta fata de aceeasi perioada a 2005, iar potrivit datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 21,8 la suta. "Anul 2006 a inceput foarte bine pentru Interbrew Romania, dupa primul trimestru am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre.
Cel mai semnificativ succes pentru aceste prime trei luni este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania, ca volum si notorietate, conform MEMRB Romania", sustine Mihai Ghyka, director general Interbrew Romania. In primele trei luni ale acestui an, Interbrew Romania a continuat sa castige teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack si Noroc PET, cota de piata in segment ajungand la 18, 7 la suta, in crestere cu 4 puncte procentuale fata de primul trimestru al 2005.
Stella Artois si Beck's au inregistrat si ele cresteri importante, continuand sa domine segmentul berilor premium si super-premium.
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 la suta la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane euro.
Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev - numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Interbrew Romania a inregistrat in primul trimestru al anului 2006 volume in crestere cu 34 la suta fata de aceeasi perioada a 200