Numarul unu mondial din sectorul automobilistic, General Motors, va suprima in jur de 1.000 de locuri de munca la o uzina din Marea Britanie, datorita esuarii discutiilor cu sindicatele, informeaza cotidianul The Guardian.
Acestea se temeau de suprimarea a 1.000 de locuri de munca, din cele 3.250 cate numara uzina ce produce modelul Opel Astra, vandut in Marea Britanie sub marca Vauxhall. Propunerea initiala, cu care au venit in intampinarea cererilor GM era de a reduce numarul orelor de munca pe toate platformele europene pe care este produs modelul. GM a refuzat insa aceasta strategie.
Decizia survine intr-un moment destul de greu pentru industria de profil a Marii Britanii. Intr-un an si jumatate sectorul a pierdut 9.000 de locuri de munca: 1.000 prin sistarea productiei Jaguar la Coventry, 6.000 prin lichidarea Rover la Longbridge si 2.700 cu plecarea francezilor de PSA, programata pentru 2007.
Intr-un interviu acordat luni, patronul General Motors pentru Europa, Carl-Peter Forster a declarat ca grupul ar putea inchide pana la trei uzine intr-un interval de trei pana la cinci ani.
Numarul unu mondial din sectorul automobilistic, General Motors, va suprima in jur de 1.000 de locuri de munca la o uzina din Marea Britanie, datorita esuarii discutiilor cu sindicatele, informeaza cotidianul The Guardian.
Acestea se temeau de suprimarea a 1.000 de locuri de munca, din cele 3.250 cate numara uzina ce produce modelul Opel Astra, vandut in Marea Britanie sub marca Vauxhall. Propunerea initiala, cu care au venit in intampinarea cererilor GM era de a reduce numarul orelor de munca pe toate platformele europene pe care este produs modelul. GM a refuzat insa aceasta strategie.
Decizia survine intr-un moment destul de greu pentru industria de profil a Marii Britanii. Intr-un an si jumatate sectorul a pierdut 9.000 de locuri de munca: 1.000 p