In ultimii cinci ani, pentru reabilitarea drumurilor judetene din Botosani s-au cheltuit aproape 700 de miliarde de lei, in conditiile in care, pentru ca circulatia sa se desfasoare normal, Consiliul Judetean ar avea nevoie de aproape 3.000 de miliarde de lei... LA TARA. Jumatate din drumurile judetene ale Botosanilor este, in cel mai fericit caz, pietruita
In ultimii cinci ani, pentru reabilitarea drumurilor judetene din Botosani s-au cheltuit aproape 700 de miliarde de lei, in conditiile in care, pentru ca circulatia sa se desfasoare normal, Consiliul Judetean ar avea nevoie de aproape 3.000 de miliarde de lei...
La o simpla ploaie, pe mai mult de 50% din aceste drumuri, mersul cu masina se transforma in adrenalina pura: niciodata nu poti anticipa cat poti avansa si nici daca nu risti sa ramai impotmolit. Situatia drumurilor din Botosani este critica. Jumatate din cele judetene este, in cel mai bun caz, pietruita. Satenii din Crasnaleuca, o comuna situata in extremitatea nordica a judetului, povestesc despre cum au ramas blocate utilaje de deszapezit si despre cum nu poate intra salvarea in sat cu zilele.
CERTURI PE DRUMURI. Presedintele Consiliului Judetean, Constantin Contac, recunoaste ca drumurile sunt impracticabile in cea mai mare parte, dar spune ca de vina sunt "consilierii Aliantei", care "s-au impotrivit tot timpul. De fapt, si colegii mei din PSD s-au opus mult". Presedintele CJ, care pana nu de mult era implicat in activitatea unei firme care avea ca obiect de activitate asfaltarea drumurilor, a fost tot timpul suspectat ca face afaceri cu institutia pe care acum o conduce. Acesta este motivul pe care ceilalti consilieri il invoca pentru a-si argumenta opozitia fata de alocarea fondurilor pentru reabilitare. In plus, sustin acestia, nu au existat studii de fezabilitate. "Ii contrazic si spun ca exista studii bine facute", contraa