GE a facut public raportul sau pe anul 2005 pentru activitatile din cadrul initiativei Ecomagination. Veniturile obtinute din vanzarea de produse si servicii ecologice performante au atins cifra de 8,4 miliarde euro in 2005, in urcare de la 5,2 miliarde euro in 2004, iar comenzile aproape s-au dublat, ajungand la 14 miliarde euro. "Proiectele din cadrul initiativei Ecomagination se dovedesc rentabile pentru investitorii si clientii nostri," a declarat Jeff Immelt, presedinte si CEO GE."Produsele si serviciile noastre ecologice performante ii ajuta pe clienti sa isi creasca eficienta consumului de energie, ajutand in acelasi timp la reducerea costurilor aferente si a emisiilor de gaze in atmosfera", a mai adaugat Immelt.
Ecomagination raspunde provocarilor ecologice si financiare
Lansat in mai 2005, conceptul "Ecomagination" demonstreaza hotararea GE de a imagina si construi tehnologii inovatoare, care sa ii ajute pe clienti sa raspunda provocarilor de ordin ecologic si financiar, contribuind in acelasi timp la dezvoltarea GE. GE foloseste produsele de tip ecomagination si ca pe un mijloc de imbunatatire a eficientei consumului de energie pentru propriile sale operatiuni, contribuind astfel la diminuarea costurilor. In 2004 si 2005, GE a abordat problema cheltuielilor mari legate de consumul de energie, preluand aproape 500 proiecte globale de conservare a energiei, care s-au concretizat intr-o reducere cu peste 250.000 de tone a emisiilor de gaze cu efect de sera - echivalentul scoaterii din circulatie a aproximativ 50.000 de automobile. Aceste proiecte au generat si economii substantiale in materie de costuri ale consumului de energie.
GE a facut public raportul sau pe anul 2005 pentru activitatile din cadrul initiativei Ecomagination. Veniturile obtinute din vanzarea de produse si servicii ecologice performante au atins cifra