Yahoo a prezentat pe 16 mai un nou look al paginii sale de web, parte a eforturilor companiei de a se menţine ca cea mai populară destinaţie online a lumii.
Aceasta este prima schimbare efectuată în pagina de start a Yahoo, din septembrie 2004. Noua versiune a paginii de start a Yahoo, disponibilă iniţial în Statele Unite şi Europa, include mai multe caracteristici interactive, care reduc numărul de click-uri necesare pentru accesarea unei pagini, fie că este vorba de informaţiile meteo, e-mail, muzică sau monitorizarea condiţiilor de trafic auto. O altă noutate, numită "Yahoo Pulse", oferă recomandări şi analize ale trendurilor culturale. Yahoo face toate aceste modificări în lupta sa pentru trafic cu vechii rivali MSN, AOL şi Google, dar şi pentru a se pune la adăpost de riscul din ce în ce mai mare reprezentat de site-urile de genul MySpace.com, cu o creştere rapidă în ultima perioadă. "Scopul nostru este de a avea cea mai bună pagină de pe internet", a declarat Dan Rosensweig, chief operating officer al Yahoo. Aceasta este cea mai dramatică schimbare adusă paginii de start a Yahoo, de la lansarea acesteia din 1994 de către studenţii de la Stanford University Jerry Yang şi David Filo. Noul look trebuia să sosească de mult timp, spune analistul David Card, de la Jupiter Research. "Site-ul arăta destul de demodat. Acum, este curat, plăcut şi modern", spune analistul. Una din cele mai importante schimbări aduse le permite utilizatorilor să acceseze meniuri interactive care oferă informaţii din diferitele secţiuni ale site-ului, dar permit, de asemenea şi accesul direct la servicii precum e-mailul, mesajele instantanee sau muzica online. Yahoo a ales designul final, cu numele de cod "Spirit", după luni de teste efectuate cu utilizatori selecţionaţi. (I.O.)
Yahoo a prezentat pe 16 mai un nou look al paginii sale de web, parte a eforturilor companiei de