Începând cu această săptămână, pe pagina de IT, veţi putea citi în fiecare sâmbătă despre cât de important este internetul pentru afacerea dumneavoastră. Pentru început vă voi spune de ce majoritatea website-urilor nu "funcţionează". Prima dată ar trebui să vă pun următoarea întrebare: De ce majoritatea website-urilor nu "funcţionează"? Răspunsul e unul simplu: Pentru că website-ul nu aduce venituri suplimentare, prin atragerea de clienţi noi, şi nici nu reduce cheltuielile prin eficientizarea anumitor activităţi, cum ar fi marketing-ul, ci aduce doar cheltuieli suplimentare. Un website trebuie să fie văzut ca o investiţie, investiţie care poate fi recuperată.
În continuare vor urma câteva întrebări, pe care orice om de afaceri care doreşte un website pentru compania sa, ar trebui să şi le pună. Pe baza răspunsurilor, se poate schiţa website-ul de care aveţi nevoie.
Prima întrebare ar fi:
Compania dumneavoastră utilizează inteligent e-mail-ul? După cum ştiţi, e-mail-ul a devenit o unealtă foarte importană de comunicare, de aceea dacă e utilizat inteligent poate să ajute la întreţinerea şi extinderea serviciilor destinate clienţilor şi la minimizarea pierderilor de productivitate.
O a doua întrebare poate suna astfel:
Acordaţi importanţă înţelegerii nevoilor clienţilor dumneavoastră şi câte informaţii aveţi despre aceştia? Un website poate să vă ofere rapoarte detaliate despre clienţii dumneavoastră. Puteţi afla numărul lor, timpul pe care vi-l acordă, de ce servicii şi produse sunt interesaţi, de unde sunt şi multe alte informaţii. De asemenea se pot realiza şi sondaje. Astfel, puteţi obţine cu costuri minime, informaţii critice despre clienţi, potenţiali clienţi, piaţă, informaţii care reprezintă o bază solidă pentru procesul decizional.
Altă întrebare, a treia, poate fi următoarea:
Compania dumneavoastră investeşte în pub