(Foto: )
Ultimul concurs contand pentru Campionatul National de Motocros a avut loc recent la Reghin, pe pista din apropierea Padurii Rotunde. Pentru Humi Racing Team, organizatorul cursei, urmeaza sarcina dificila a omologarii noului teren care se va construi in locul celei utilizate acum.
Campionatul National de Motocros si-a programat cea de-a doua etapa la Reghin. A fost motivul pentru care pista a putut fi utilizata pana acum si nu au fost interzise antrenamentele, caci runda figura in calendarul competitional al federatiei si nu mai putea fi scoasa de acolo. Existenta acestei piste a suscitat dispute vii in cadrul comunitatii locale.
Apropierea de cimitirul din zona si zgomotul produs de motociclete a fost cauza diferendului care a dus pana la urma la decizia conducerii orasului privind mutarea pistei, in ciuda faptului ca sportivii ar fi fost de acord sa nu mai organizeze antrenamente in perioadele in care aveau loc inmormantari.
Prea multe plangeri au fost insa inregistrate la Primaria Reghin, incat s-a ajuns la compromisul ca autoritatea locala sa ofere un alt teren in locul celui pe care pista a functionat pana acum.
Asadar a fost un fel de cantec de lebada, un capat de drum. Nu putea insa sa fie nereusit din punctul de vedere al organizarii caci cei de la Humi Racing Team au tinut ca totul sa mearga ca... pe roate! Si asa a fost, spre deliciul spectatorilor, veniti in numar mare pentru a viziona competitia iubitorilor de senzatii tari.
Categorii si conditii
Campionatul national, desfasurat sub egida Federatiei Romana de Motociclism programeaza in fiecare etapa curse in categoriile de 50 cmc, 65 cmc, 80 cmc, 125 cmc si 250 cmc. La acestea se adauga concursul amatorilor.
La Reghin, concursul a b