Materialele promotionale ale Guvernului amintesc de obiceiurile lui Adrian Nastase, atunci cind orice succes trebuia obligatoriu contabilizat in beneficiul sefului Guvernului.
Surse guvernamentale sustin ca, pentru o informare temeinica a poporului, s-au tiparit un milion de afise si cinci milioane de carti postale, care de ieri au inceput deja sa poposeasca la casele romanilor.
Alfred Bulai, seful Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, institutia care a realizat campania, explica prezenta doar a premierului pe afise si fluturasi prin aceea ca nu au avut la indemina nici o poza de grup a Guvernului.
Sub pretextul unei campanii de comunicare publica pe teme de integrare europeana, Agentia de Strategii Guvernamentale umple Romania cu afise si fluturasi din care Calin Popescu Tariceanu zimbeste poporului, inconjurat de cele 12 stele galbene ale UE. Din afis lipseste ideea de echipa, ca si cum meritul integrarii ar fi al lui Tariceanu personal.
Afisele concepute de ASG amintesc de materialele promotionale de pe vremea lui Adrian Nastase, atunci cind orice succes, de la un drum de tara pietruit din fonduri PHARE pina la integrarea in NATO, trebuia sa fie profitabil imaginii sefului Guvernului si partidului sau: fond albastru, cer senin, Palatul Victoria pozat artistic.
Prim-ministrul liberal este citat pe afis, ca un clasic in viata: “Raportul de tara confirma faptul ca Romania are toate sansele sa isi atinga destinatia europeana in 2007”.
Fluturasii au o alcatuire mai simplista: albastru cu un dram de portocaliu - adaugat, probabil, pentru ca oamenii sa-si mai aminteasca originea politica a premierului - stelele Uniunii si un Tariceanu care priveste cu incredere in viitor.
Pe verso, mesajul premierului este ceva mai complex. In numele “intregii echipe de guvernare”, seful Executivului le