Seful Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, Alfred Bulai, spune ca firma pentru tiparirea materialelor publicitare a fost aleasa prin selectie de oferta.
Din informatiile smulse cu tiriita de la Alfred Bulai reiese ca cele patru milioane de fluturasi cu poza sefului PNL au fost tipariti de o firma care nu are ca obiect de activitate tiparul. In acelasi timp, surse din Executiv sustin ca exista posibilitatea ca materialele ar fi putut fi produse la o minitipografie semiclandestina, lasata mostenire de pesedistul Vasile Dincu.
Epson, cistigatoarea selectiei
Presedintele Agentiei de Strategii Guvernamentale (ASG), secretarul de stat Alfred Bulai, s-a dovedit mai cooperant cu presa abia la o zi dupa izbucnirea scandalului. Simbata, la postul de televiziune Antena 3, el a recunoscut ca pentru cele patru milioane de fluturasi a fost tocmita o firma - Epson Business Application.
Potrivit lui Bulai, Epson a primit contractul direct din mina oficialitatilor, prin procedura selectiei de oferta intrucit, valoarea afacerii fiind sub 40.000 de euro, legea nu impune obligatia de a organiza o licitatie.
„Licitatia dureaza 70 si ceva de zile si nu ne-am gindit sa facem o actiune pentru Raportul de tara, nu era timp, decizia s-a luat atunci cind stiam ca exista semnale ca este nevoie de o informare pe Raportul de tara, asa cum ne asteptam, adica bun, promitator pentru Romania“, a spus secretarul de stat.
Propaganda prin Posta
De asemenea, seful ASG a confirmat faptul ca distributia fluturasilor s-a facut prin Posta Romana, fara a preciza insa daca si cum este platita amintita regie autonoma. Tot de la Bulai aflam ca si prefecturile au fost mobilizate la impartirea materialelor promotionale. Explicatiile lui Bulai suna cu totul altfel decit declaratia data vineri ziarului „Cotidianul“.
In