(Foto: )
Interesele anumitor grupuri de influenta s-au manifestat destul de agresiv. Senatorii de Arges Nicolae Vacaroiu si Constantin Nicolescu (supraveghetorul-sef al SIE) stiu multe, dar nu spun nimic. In centrul piramidei comerciale se afla SMD Automotive Group Inc., o companie americana.
In ultimul episod veti afla ce se ascunde dincolo de razboiul financiar, dincolo de lupta dintre doi oameni de afaceri din SUA.
Incepem sa va prezentam o poveste incredibila, al carei erou principal este autoturismul romanesc ARO. Scena este piata americana de automobile, devenita frontul unui razboi desfasurat intre Cross Lander, noul proprietar al ARO din Campulung Muscel, si un grup de firme americane.
Directorii de vanzari ai uzinei romanesti au descoperit ca, in SUA, marca ARO este traficata printr-un sistem bine pus la punct.
Razboiul de culise din spatele privatizarii ARO s-a acutizat dupa ce APAPS a incheiat contractul cu firma americana Cross Lander. De-a lungul timpului, interesele anumitor grupuri de influenta s-au manifestat destul de agresiv, inca din perioada in care ARO era in pragul falimentului, iar sindicatele organizau ample miscari de strada.
Ca privatizarea ARO a ramas unul dintre episoadele triste, printre atatea altele, este o realitate incontestabila. Mai-marii APAPS stiu de ce! La fel si “baietii” de la SRI, SIE sau sefii lor din PSD. Mai stiu si senatorii de Arges Nicolae Vacaroiu si Constantin Nicolescu (supraveghetorul-sef al SIE).
Domniile lor nu au avut de obiectat nimic impotriva bonitatii Cross Lander, ci dimpotriva. John Perez, patronul companiei americane si nasul de cununie al presedintelui Braziliei, Lula Da Silva, cunoaste cel mai bine “fenomenul”. Presa a tratat timid subiectul. Insa, ce a urmat in pe