In loc sa curete institutia pe care o conduce, ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, este convins ca interese oculte se ascund in dosul seriei de articole din Jurnalul Nati-onal dedicate starii infrastructurii rutiere. In loc sa curete institutia pe care o conduce, ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, este convins ca nu starea deplorabila a soselelor Romaniei, ci interese oculte se ascund in spatele seriei de articole dedicate starii infrastructurii rutiere. Deocamdata nu vrea sa le nominalizeze.
De cativa ani buni, tranzitul dinspre Bucuresti spre Brasov al masinilor ce depasesc un anumit tonaj a fost deviat de pe DN1 (via Otopeni - Sinaia) pe DN1A (via Buftea - Cheia). O solutie fericita la prima vedere, dat fiind ca soseaua ce leaga Capitala de Valea Prahovei inregistreaza recorduri de trafic, iar camioanele ingreunau si mai mult circulatia. Pe romaneste insa, solutia descongestionarii a fost luata in pripa. Infrastructura existenta pe ruta ocolitoare suporta cu greu provocarea la care a fost supusa, iar aducerea ei la standarde compatibile intarzie. In consecinta, cel putin o data pe trimestru, o buna parte din DN1A isi pierde cu desavarsire proprietatile de drum public. Dupa luni de asteptare, responsabilii regionali ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) se incumeta timid sa plombeze gaurile de pe tronsonul ce traverseaza judetul Dambovita, cel mai des afectat.
CARPELILE. O echipa a Jurnalului National a fotografiat vineri, 28 aprilie, unul dintre segmentele cu cele mai multe probleme - in dreptul padurii Lucianca. Intamplator sau nu, tocmai in acel sfarsit de saptamana, peste craterele din asfalt a fost pus bitum. Am fi putut fi inclinati sa dam crezare reprezentantilor CNADNR, care spuneau ca nu au stiut nimic despre descinderea echipei Jurnalului National. Dar lucrurile nu se opresc aici. @