Vineri seara a avut loc festivitatea de decernare a premiilor la Olimpiadele Comunicarii, una dintre cele mai ravnite distinctii fiind obtinuta de echipa Father, al carei client a fost publicatia noastra. An de an, Olimpiadele Comunicarii reuneste cei mai buni studenti in materie de comunicare si relatii publice, acestia participand la una din cele patru probe ale competitiei: Comunicare Institutionala, Comunicare Politica, Relatii Publice si Advertising.
La numai un an si cinci luni de la aparitie, Wall-Street.ro a fost introdus in randul brandurilor carora echipele inscrise in concurs trebuie sa le realizeze o campanie de promovare. �Am invitat Wall-Street sa faca parte din galeria de brand-uri care au dat un brief la Olimpiadele Comunicarii, deoarece am vazut in Wall-Street un "copil minune" al internetului romanesc � e vorba pana la urma de portalul de stiri care a reusit performanta de a castiga detasat pozitia nr.1 pe o nisa care era relativ bine inchegata, in doar 1 an de zile. Prin premiul pe care l-a castigat echipa Father, s-a vazut inca o data ca Wall-Street este un brand care suprinde in orice ar face�, a declarat pentru publicatia noastra, Dragos Dehelean, Presedintele Ethos, organizatorul evenimentului.
Desi de la prima participare, Wall-Street a iesit castigator in randul clientilor, si aceasta datorita echipei care a realizat campania de promovare pentru publicatia noastra, echipa jucand practic rolul unei agentii de publicitate, realizand o campanie pe baza unui brief.
14595_1.ppt
Back into the society!
Echipa Father a castigat prima pozitie in cadrul probei de Advertising, cu o �Campanie de Reintegrare a Oamenilor de Afaceri �n Societate�. Conceptul prezentarii a fost imediat agreeat de catre client, care s-a declarat incantat de prezentare echipei: �Cititorii Wall-Street sunt "workaholics" si isi petrec cea mai ma