Gluma buna e ca PSD a cerut ancheta in cazul fluturasilor publicitari ai premierului Calin Popescu-Tariceanu. Gluma proasta e ca intreaga operatiune de seductie pro-Tariceanu aduce amar de tare cu manevrele de acelasi gen ale fostului partid de guvernamant.
Ideea de a exploata in interes personal - indiferent de motivatia politica de la originea actiunii - si metoda aleasa pentru distribuirea cartilor postale cu chipul si multumirile premierului, respectiv prin angrenarea administratiei locale, este de inspiratie adriannastasiana.
Nu se stie cui apartine paternitatea initiativei, dar este greu de crezut ca seful executivului nu a fost informat despre finalitatea ei. Trebuie ca premierul a vazut un exemplar din fluturasii cu pricina si, implicit, a consimtit la expedierea lor catre cutiile noastre postale, pline ochi de alte pliante inselatoare.
Ramane un mister si de ce ministrii nu au fost anuntati ca, in numele lor, Tariceanu va gratula populatia pentru eforturile depuse in vederea integrarii in UE. Poate dintr-un sentiment de culpa?
Eficienta operatiunii de captare a atentiei si bunavointei a 4 milioane de alegatori este pusa sub semnul intrebarii de insasi premisa ei.
Dintr-o fotografie, premierul multumeste romanilor pentru eforturile depuse, desi, cu exceptia functionarilor care au muncit la integrare, este greu de crezut ca vreun cetatean al republicii are sentimentul ca a miscat un pai pentru Uniunea Europeana, in fond, o abstractiune.
Cei mai multi s-au straduit sa supravietuiasca sau sa vietuiasca mai confortabil fara a avea constiinta ca s-au ostenit pentru altceva decat pentru ei insisi.
Intrarea in clubul european nu este privita de romani ca o recompensa si nici nu exista, la nivel individual sau colectiv, vreun simt al responsabilitatii legat de aceasta perspectiva. Sa mu