DHL International Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca a curieratului extern, si-a targetat realizarea pana la sfarsitul acestui an un plan investitional de peste de 2 milioane de euro pentru dezvoltarea retelei de transport.
Acest buget va viza in principal extinderea flotei auto prin achizitionarea a 104 noi autoturisme de transport marfa, extinderea retelei de distributie domestica si operarea unei noi aeronave de transport marfa, lansarea de noi servicii. "Referitor la acestea din urma fac mentiunea ca incepand cu aceasta luna furnizam servicii de transport rutier in regim de grupaj, " declara pentru Wall-Street Alexandru Gheorghe, director comercial al DHL.
Crestere de 22% in primele patru luni
In acelasi timp, oficialul companiei anunta pentru publicatia noastra ca pe primele 4 luni ale anului s-a inregistrat o crestere a incasarilor cu 22% fata de perioada similara a anului trecut.
Aceasta crestere s-a realizat in principal ca urmare derularii unui program investitional ce are ca scop imbunatatirea competitivitatii ofertei noastre prin marirea semnificativa a capacitatii de transport, extinderea infrastructurii la nivel national si up gradarea flotei aeriene. " De asemenea, un rol important in obtinerea acestei performante il joaca si lansarea serviciilor noi," adauga Alexandru Gheorghe.
Piata va creste si dupa aderare
Estimata la aproximativ 40 mil. euro, piata curieratului extern isi va continua ritmul actual de crestere si peste un an, in opinia lui Alexandru Gheorghe.
Cifra de afaceri a companiei va continua sa creasca si in 2006 pe de o parte urmare a cresterii pietei curieratului international express si a competitivitati ofertei DHL, iar pe de alta parte, datorita introducerii unor noi servicii si abordarea unor segmente de piata diferite.
"In ceea ce priveste anul 2007