Aluminiul a pierdut definitiv lupta cu termopanul. Principalul atu al timplariei termoizolante din PVC este pretul. Interesul romanilor pentru geamurile termopan este in crestere.
Potrivit unui studiu realizat de agentia Neomar Consulting, piata timplariei termoizolante va creste in acest an cu 27,4%.
Pretul pare a fi principalul criteriu luat in considerare cind se da o comanda. Asa se explica de ce PVC-ul domina copios piata, in vreme ce aluminiul a iesit din gratiile romanilor. Studiul a fost realizat in perioada februarie-aprilie, pe un esantion de 508 firme producatoare de timplarie PVC si aluminiu, din 20 de orase ale tarii.
Fara lemn si otel
Potrivit studiului, aproape 70% din piata profilelor pentru timplarie termoizolanta a fost reprezentata, in 2005, de termopan, 29% de cele din aluminiu, restul profilelor, din lemn si otel, ocupind cote extrem de reduse pe piata.
Articol integral Cotidianul
Aluminiul a pierdut definitiv lupta cu termopanul. Principalul atu al timplariei termoizolante din PVC este pretul. Interesul romanilor pentru geamurile termopan este in crestere.
Potrivit unui studiu realizat de agentia Neomar Consulting, piata timplariei termoizolante va creste in acest an cu 27,4%.
Pretul pare a fi principalul criteriu luat in considerare cind se da o comanda. Asa se explica de ce PVC-ul domina copios piata, in vreme ce aluminiul a iesit din gratiile romanilor. Studiul a fost realizat in perioada februarie-aprilie, pe un esantion de 508 firme producatoare de timplarie PVC si aluminiu, din 20 de orase ale tarii.
Fara lemn si otel
Potrivit studiului, aproape 70% din piata profilelor pentru timplarie termoizolanta a fost reprezentata, in 2005, de termopan, 29% de cele din aluminiu, restul profilelor, din lemn si otel, ocupind cote extrem de redus