Serviciul alternativ de telefonie Eufonika, lansat de compania Combridge din Sfântu Gheorghe în urmă cu două luni, are acum 10.000 de clienţi. Compania estimează că va intra pe profit spre sfârşitul acestui an, când se aşteaptă ca numărul clienţilor să ajungă la 100.000. Din clienţii actuali, companiile înregistrate pentru serviciul dedicat Eufonika Business Call, ating cifra 1.000. Oficialii firmei susţin că serviciile acesteia au avut succes în principal la persoanele de peste 40 de ani, din oraşe cu mai puţin de 100.000 de locuitori, unde nu exista alternativă la serviciile RomTelecom. Csenteri Levente, directorul executiv Eufonika spune că cei 10.000 de clienţi reprezintă doar începutul. Potrivit oficialului companiei, din totalul de clienţi persoane fizice ai serviciului, 20 la sută sunt din Bucureşti, 19 la sută din oraşele Cluj, Timiş şi Hunedoara, iar cea mai mare pondere, 61 la sută, o au clienţii din alte zone ale ţării. "Pentru a trece pe profit şi a începe să ne gândim la amortizarea investiţiei trebuie sa atingem 100.000 de clienţi.", spune şeful Eufonika. (S.G.)
Serviciul alternativ de telefonie Eufonika, lansat de compania Combridge din Sfântu Gheorghe în urmă cu două luni, are acum 10.000 de clienţi. Compania estimează că va intra pe profit spre sfârşitul acestui an, când se aşteaptă ca numărul clienţilor să ajungă la 100.000. Din clienţii actuali, companiile înregistrate pentru serviciul dedicat Eufonika Business Call, ating cifra 1.000. Oficialii firmei susţin că serviciile acesteia au avut succes în principal la persoanele de peste 40 de ani, din oraşe cu mai puţin de 100.000 de locuitori, unde nu exista alternativă la serviciile RomTelecom. Csenteri Levente, directorul executiv Eufonika spune că cei 10.000 de clienţi reprezintă doar începutul. Potrivit oficialului companiei, din totalul de clienţi persoane fizice ai serviciului, 20 la su