(Foto: )
Potrivit directorului comercial al Ursus Breweries, Ioan Pop, acest an se anunta favorabil din punctul de vedere al consumului de bere, in comparatie cu 2005, volumul de vanzari fiind mai mare cu 7% fata de cel inregistrat in perioada corespunzatoare a anului trecut. Ursus Breweries detine o cota de piata de 23%.
"In acest moment, in Romania, cererea de piata, la bere, este mai mare decat oferta si exista premise ca, in curand, toata tara sa atinga consumul inregistrat in UE.
De altfel, in tara noastra exista o tendinta de a migra dinspre bauturile spirtoase catre cele mai slab alcoolizate, mai precis catre vin si bere", a spus Pop.
Unitatea de productie din Cluj a obtinut, in acest an, certificatele ISO 14.000 si ISO 18.000 in privinta protectiei mediului si a sigurantei personalului si urmeaza ca, in august, sa primeasca si certificatul ISO in privinta sigurantei alimentului, solicitat de UE, a precizat directorul fabricii, Dan Paucean.
Fabrica din Cluj produce acum toate sortimentele Ursus Breweries, inclusiv marcile Peroni Nastro Azzuro si Stejar, mai recent introduse pe piata.
In acest an, berea Ursus a obtinut trei medalii de argint la concursurile de profil din Australia, Statele Unite ale Americii si Belgia si, la sfarsitul acestei luni, va primi o medalie de aur in cadrul unei festivitati care va avea loc la Praga. In ultimii trei ani, Ursus a castigat opt medalii in cele mai importante competitii de gen din lume.
Compania va organiza, pe platoul Salii Sporturilor "Horia Demian" din Cluj-Napoca, a patra editie a "Festivalului Ursus", alocand, in acest scop, un buget de pornire de 600.000 de lei. Estimarile organizatorilor pentru cele trei zile ale festivalului indica o afluenta de 100.000 de vizitatori, 1000