Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine. Se pare ca romanii au inteles acest lucru si, atunci cand trebuie sa aleaga un produs sau altul, prefera sa cumpere marci de calitate. Asa se explica si intentia celor de la Police de a aduce intreaga gama de produse pe piata de la noi.
Marca Police este prezenta pe piata din Romania din 2004, fiind reprezentata insa doar de ochelarii de soare. Anul acesta, brandul se reintregeste, deoarece AMC aduce in Romania intreaga linie de subbranduri Police: accesorii (pandantive, bratari, lanturi), ceasuri, parfumuri si toata linia de ochelari de soare.
Police este un brand cunoscut in intreaga lume, cu o imagine construita pe principiul asocierii marcii cu vedete de top. Police concureaza cu marci de renume precum: Ray Ban, Dior, Polaroid, Avanglion, La Perla, Gucci, Versace, Armani, Dolce&Gabana, Givenchy, Escada, La Perla, Guess si Alain Mikli.
Adus in Romania de grupul optic AMC (AMC este unul dintre cele mai mari grupuri din domeniul distributiei de produse optice, el incluzand alaturi de Visionaria firmele SC AMC SRL, SC DRG Optik SRL si Optiplaza), anul acesta Police va comunica valorile marcii folosind imaginea fotbalistului David Beckham.
DE LA ACTORI LA FOTBALISTI. Daca pana acum, George Clooney si Bruce Willis au reprezentat Police in lume, actuala imagine, David Beckham, aduce un plus de glamour marcii si ii imprumuta din vitalitatea si nebunia fotbalului. David e mai aproape de tineri, de stilul acestora, are un aer cool si e mereu la moda.
Avand in vedere faptul ca se apropie si Campionatul Mondial de fotbal din Germania, asocierea cu David Beckham, un simbol al fotbalului, nu este deloc intamplatoare.
Cultivarea placerii este principiul anilor â80. Moda, divertismentul si societatea de consum impun un nou fel de a fi. Oamenii vor sa se simta si sa arate bine. Imaginea es