Administratia locala din Bihor are de gand sa recurga la metode ex-treme pentru a determina condu-cerea Ministerului Transporturilor sa rezolve situatia drumurilor ce traverseaza judetul. MISIUNE IMPOSIBILA. Pentru a repara reteaua rutiera, Bihorul ar trebui sa intrerupa pentru zece ani orice alt proiect de utilitate publica
Administratia locala din Bihor are de gand sa recurga la metode extreme pentru a determina conducerea Ministerului Transporturilor sa rezolve situatia drumurilor ce traverseaza judetul.
Sefii Consiliului Judetean Bihor au organizat recent o excursie prin judet pentru a vedea starea drumurilor judetene si nationale. Ruta aleasa a fost Oradea-Marghita, respectiv Marghita-Sacuieni-Oradea, deoarece, in urma unui sondaj realizat la nivelul Bihorului, s-a constatat ca traficul cel mai intens este pe ruta Biharia-Marghita. Nu mica le-a fost mirarea jurnalistilor cand au constatat ca drumul judetean ce face legatura intre municipiile Oradea si Marghita este practicabil in proportie de 95%, gropile facandu-si aparitia pe alocuri. Soseaua respectiva a fost supusa unor reparatii capitale inca de acum doi ani, cand kilometri intregi au fost peticiti cu mixtura, cat de cat, de calitate. Totusi, exista si drumuri judetene impracticabile la ora actuala. Pentru acest an, la capitolul "Drumuri", conducerea executiva a Consiliului Judetean a alocat suma de 123 de miliarde de lei vechi. "Suma alocata drumurilor s-a dublat insa cu toate acestea, in unele locuri, calitatea lasa mult de dorit", marturiseste presedintele CJ, Kiss Alexandru.
Administratia locala din Bihor are de gand sa recurga la metode ex-treme pentru a determina condu-cerea Ministerului Transporturilor sa rezolve situatia drumurilor ce traverseaza judetul. MISIUNE IMPOSIBILA. Pentru a repara reteaua rutiera, Bihorul ar trebui sa intrerupa pentru zece ani orice alt proi