Bugetul pentru un team-building organizat intr-o statiune montana este de 70-100 euro/zi de persoana Pe langa marile companii de IT, telecomunicatii si medicamente, clientii fideli ai pietei de evenimente, si firmele mici au inceput sa aiba bugete pentru seminare, dar si pentru petreceri. Datorita lor, piata a crescut anul trecut cu 30%. Saptamana trecuta, Calin Ile, directorul hotelului Ibis din Constanta, a primit de la o companie de medicamente care dorea sa organize
Bugetul pentru un team-building organizat intr-o statiune montana este de 70-100 euro/zi de persoana
Pe langa marile companii de IT, telecomunicatii si medicamente, clientii fideli ai pietei de evenimente, si firmele mici au inceput sa aiba bugete pentru seminare, dar si pentru petreceri. Datorita lor, piata a crescut anul trecut cu 30%.
Saptamana trecuta, Calin Ile, directorul hotelului Ibis din Constanta, a primit de la o companie de medicamente care dorea sa organizeze un eveniment in hotelul sau o solicitare mai putin obisnuita: o cerere de oferta, insotita de poza unei plaje din Hawaii. Ce vroiau de fapt cei de firma respectiva? Ca plaja din fata hotelului, unde urma sa se desfasoare petrecerea, ocazionata de lansarea unui nou produs, sa fie amenajata ca plaja din fotografie. “Solicitarile pentru evenimente au crescut constant in ultimul timp si nu doar din partea companiilor straine. Printre clientii nostri sunt din ce in ce mai multe firme romanesti, dar avem si cereri din partea institutiilor de stat. De exemplu, vom gazdui un seminar pentru specialistii IT din Ministerul Educatiei”, spune Calin Ile. Cifra de afaceri a hotelului Ibis va depasi in acest an suma de 2,3 milioane euro, cu 30% mai mult decat nivelul din 2005, primul an de operare a unitatii.
Iar c