Camera de Comerţ şi Industrie Braşov şi-a lansat sâmbătă noua siglă. Schimbarea „brandului” vine ca urmare a strategiei de îmbunătăţire a imaginii instituţiei şi va fi susţinută de un nou website şi de o revistă lunară dedicată oamenilor de afaceri braşoveni, care va fi lansată în luna iunie.
Noua siglă a fost lansată în cadrul unui eveniment festiv la care au participat alături de conducerea CCI, preşedintele Consiliului Judeţean, Aristotel Căncescu, viceprimarul Gabriel Andronache, parlamentari şi reprezentanţi ai mediului local de afaceri. Alegerea unei noi sigle vine pe fondul planului de optimizare a imaginii instituţiei, finalizarea acestui proiect reprezentând unul din obiectivele incluse în strategia noii conduceri a CCI.
Reprezentanţii administraţiei locale au salutat procesul de „reactivare” a CCI Braşov şi au subliniat rolul esenţial al instituţiei în sprijinirea economiei locale. „Camera de Comerţ şi Industrie Braşov a fost parte activă în elaborarea strategiei de dezvoltare a judeţului şi sper să fie parte şi în implementarea acesteia”, a subliniat viceprimarul Gabriel Andronache. „Camera de Comerţ şi Industrie a fost întotdeauna aproape de administraţia locală, pentru a veni în sprijinul dezvoltării comunităţii. Dorim ca această colaborare să continue”, a declarat, la rândul său, preşedintele CCI Braşov, Nicolae Ţucunel.
Sub semnul zeului comerţului
Design-ul noii sigle a fost ales în urma unui concurs câştigat de Dan Dumitrescu. Acesta a plasat ca elemente esenţiale ale noii sigle simbolul stilizat al zeului Mercur, zeul comerţului. De asemenea, în noul brand figurează stema veche a Braşovului şi anul de înfiinţare a Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov, cea mai veche instituţie de acest gen din ţară. Cu prilejul lansării siglei, CCI Braşov şi-a prezentat şi noua imagine a website-ului. Camera de Comerţ şi Industrie Braşov şi-