De maine se poate circula pe pasajul de la Otopeni. Chiar daca pasajul de la Otopeni va fi deschis circulatiei maine, calvarul soferilor nu a luat sfarsit.
“Proiectul de largire la sase benzi a celui de-al doilea pasaj rutier de la intrarea in Otopeni va fi finalizat pana la 1 august, iar lucrarile de largire a carosabilului la sase benzi intre Aeroportul Otopeni si Bucuresti vor fi incheiate pana la 1 septembrie”, a declarat ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre.
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) lucreaza la doua proiecte intre DN 1 Baneasa si Aeroportul Otopeni. Primul proiect, finantat de Guvern, are ca scop largirea DN1 intre Baneasa-Aleea Privighetorilor-podul Otopeni.
Al doilea proiect are in vedere partea de la podul Otopeni pana la Aeroportul Henri Coanda, iar fondurile provin de la stat si de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare. Proiectul de la podul Otopeni la aeroport are o valoare de aproximativ 18 milioane de euro.
DN1, de la Baneasa si pana la Otopeni, este reparat de trei societati straine, cu utilaje si muncitori de la firme romanesti. Asa cum a relatat ziarul Gandul, soselele Romaniei au ajuns o sursa de profituri grase pentru strainii veniti doar cu laptoape si garantii beton.
Spre disperarea soferilor, in acest an, Ministerul Transporturilor deruleaza lucrari de constructie pe 380 kilometri de autostrada si de reabilitare a 1.700 kilometri drumuri nationale.
Anul viitor, oficialii ministerului au anuntat ca vor fi derulate lucrari de constructie a 500 kilometri autostrada si de reabilitare a 2.300 kilometri drumuri nationale.
De maine se poate circula pe pasajul de la Otopeni. Chiar daca pasajul de la Otopeni va fi deschis circulatiei maine, calvarul soferilor nu a luat sfarsit.
“Proiectul de lar