Subsidiara IBM din India, IBM-Daksh, si-a triplat in ultimii doi ani numarul de angajati. Exceptand personalul de vanzari si relatii cu clientii s-a ajuns la 20.000 de salariati.
Pavan Vaish, directorul operational al IBM-Daksh, declara agentiei Reuters ca avansul important al numarului de persoane angajate la Daksh, de la 6.000 in urma cu doi ani, la 20.000 de persoane, a fost determinat de cresterea cererii de outsourcing din partea unor clienti prezenti in Topul Fortune 500, mare parte a acestora avand contracte cu compania-mama, IBM. Iar rezultatul a fost fabulos, in sensul ca, in cei doi ani, veniturile au crescut cu 100%.
Ruters reaminteste ca IBM, cea mai mare firma de servicii informatice, a achizitionat Daksh in anul 2004, parte a strategiei de utilizare a sectorului software din India, unde costurile sunt scazute, dar sunt utilizate tehnologii superioare pentru a furniza software si servicii atat clientilor locali, cat si din afara granitelor. Numarul clientilor IBM Daksh, a mai precizat Reuters, s-a dublat in ultimii doi ani, ajungand la aproape 40.
Subsidiara IBM din India, IBM-Daksh, si-a triplat in ultimii doi ani numarul de angajati. Exceptand personalul de vanzari si relatii cu clientii s-a ajuns la 20.000 de salariati.
Pavan Vaish, directorul operational al IBM-Daksh, declara agentiei Reuters ca avansul important al numarului de persoane angajate la Daksh, de la 6.000 in urma cu doi ani, la 20.000 de persoane, a fost determinat de cresterea cererii de outsourcing din partea unor clienti prezenti in Topul Fortune 500, mare parte a acestora avand contracte cu compania-mama, IBM. Iar rezultatul a fost fabulos, in sensul ca, in cei doi ani, veniturile au crescut cu 100%.
Ruters reaminteste ca IBM, cea mai mare firma de servicii informatice, a achizitionat Daksh in anul 2004, parte a strategiei de utilizare a sectorului s