(Foto: )
Doar 75,5% dintre firme au auzit despre clase de calitate la profilele din PVC
Doar 3,5% dintre firme (patroni, directori) considera coeficientul de transfer termic ca principal criteriu de calitate si doar 12,7% au considerat calitatea materialului ca un criteriu principal pentru clasificarea profilelor
Recent au fost publicate, partial, rezultatele unui studiu de piata, realizat de "Neomar Consulting" din Bucuresti cu privire la situatia si tendintele in domeniul tamplariei termoizolante in Romania.
Persoanele intervievate au fost patroni sau directori de firme producatoare de tamplarie termoizolanta.
Studiul, realizat cu profesionalism, este adresat furnizorilor si producatorilor de tamplarie.
Totusi, o serie de concluzii sunt utile beneficiarilor si poate in mod deosebit viitorilor beneficiari de tamplarie.
Dupa ce, in anul 2005, productia a crescut cu peste 20%, pentru anul 2006 tamplarii preconizeaza o crestere in medie de 27%, demn de mentionat fiind faptul ca 10% dintre societati apreciaza ca vanzarile vor creste cu peste 50%.
Banuiesc ca aceste cresteri mari le vor avea firmele mai noi in domeniu.
La aceste cresteri se va adauga si productia realizata de firmele care incep aceasta activitate in anul 2006.
Piata producatorilor va creste in continuare, iar acest lucru este dovedit si de faptul ca peste 38% dintre firme au o vechime de sub 4 ani.
Din punct de vedere al ponderii tipurilor de profile utilizate, studiul arata ca 69% este constituita din profile din PVC, 29% din profile din aluminiu si numai 2% din lemn stratificat, aluminiu-lemn, otel etc.
Se constata o crestere a ponderii utilizarii p