De la firmele de telefonie mobila la liniile aeriene, din ce in ce mai multe companii sesizeaza cat de profitabile sunt pachetele de servicii alcatuite cu dedicatie pentru firmele mici. SOHO. Nu este vorba de celebrul cartier cu felinare rosii din Londra, asa cum se gandesc automat unii dintre noi, ci de titulatura de pe cartea de vizita a lui Ciprian Raglean. Ce face el? Este SOHO&SME (Small Office, Home Office&Small Medium Enterprises) Division Manager la Orange Romania. Dar s
De la firmele de telefonie mobila la liniile aeriene, din ce in ce mai multe companii sesizeaza cat de profitabile sunt pachetele de servicii alcatuite cu dedicatie pentru firmele mici.
SOHO. Nu este vorba de celebrul cartier cu felinare rosii din Londra, asa cum se gandesc automat unii dintre noi, ci de titulatura de pe cartea de vizita a lui Ciprian Raglean. Ce face el? Este SOHO&SME (Small Office, Home Office&Small Medium Enterprises) Division Manager la Orange Romania. Dar sa traducem in limba romana. Ciprian Raglean se ocupa de pachetele de servicii destinate de Orange firmelor mici si mijlocii, precum si intreprinzatorilor care au biroul acasa. O piata speciala, pe care Orange a atacat-o recent, prin pachete de servicii si telefoane la preturi promotionale. “Lansarea programului Business a fost determinata de cererea in crestere pentru astfel de servicii din 2004 incoace. Anul trecut, am inceput sa studiem detaliat acest segment de piata”, explica Ciprian Raglean. In ultimii doi ani, pe piata serviciilor de telefonie destinate firmelor, al carei potential se ridica la circa 50 de milioane de dolari, au fost remarcate trei directii. Asa cum era normal, ca urmare a cresterii competitiei, preturile abonamentelor s-au diminuat, calitatea serviciilor a crescut, iar pretentiile clientilor s-au modific