Agentiile de publicitate sunt intr-o concurenta stransa pentru castigarea de noi clienti, se infoaie si pufaie precum curcanii atunci cand este vorba de propria imagine. La Ad’Or, puteau fi mai multi curcani pe scena... Editia de anul acesta a festivalului de creatie publicitara Ad’Or a avut o imagine atat de proasta, incat ma gandesc daca nu a devenit aproape o rusine sa te mai lauzi ca ai trecut pe acolo, dar sa mai si spui ca ai castigat! Ca o consecinta poate a ne
Agentiile de publicitate sunt intr-o concurenta stransa pentru castigarea de noi clienti, se infoaie si pufaie precum curcanii atunci cand este vorba de propria imagine. La Ad’Or, puteau fi mai multi curcani pe scena...
Editia de anul acesta a festivalului de creatie publicitara Ad’Or a avut o imagine atat de proasta, incat ma gandesc daca nu a devenit aproape o rusine sa te mai lauzi ca ai trecut pe acolo, dar sa mai si spui ca ai castigat!
Ca o consecinta poate a nereusitelor din ultimii ani si o incercare de a salva ce se mai poate salva, Adrian Dura, presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania, a declarat in mai multe randuri, atat la conferinta de presa, cat si in seara de gala din 20 mai, cu tristete, ca este ultima editie in care industria de publicitate se mai implica direct in organizarea festivalului. stafeta organizarii a fost predata, in franciza, departamentului de evenimente al companiei Bussines Media Group.
Oricine intra pe usa industriei de publicitate din Romania pentru prima data se loveste in acelasi timp de doua lucruri mult prea proeminente: pragul de sus si pragul de jos. Pragul de sus este mandria egocentrica a agentiilor, ele sunt buricul pamantului, iar pragul de jos este secretul bine pazit. Doua buze groase strident fardate care strica fata