Cezar Dumitru este senior brand manager la compania URSUS de la începutul lunii februarie. Cariera lui, până în momentul de faţă, se leagă de trei momente importante: a lucrat timp de şapte ani în marketing la o altă societate, a practicat consultanţa în marketing pe cont propriu, apoi a fost director de export pentru o societate producătoare de băuturi alcoolice. În cadrul companiei Ursus are menirea de a planifica, coordona şi implementa tot ceea ce înseamnă marketing la nivelul ţării. Îi place foarte mult colectivul cu care lucrează şi berea Ursus.
* Reporter: Ce s-a schimbat în ultimii ani la URSUS, încât aţi atins o cotă de piaţă de 23 la sută?
C.D.: Pe de o parte sunt investiţiile care au fost făcute în fabrici. Ca să atingi cota de piaţă de 23 la sută trebuie să produci, în primul rând. Pe linie de mărci, noi producem cinci sortimente de bere şi se mai importă un sortiment. La nivel de imagine am păstrat ideea că Ursus este "regele berii în România".
* Rep: Care sunt punctele forte ale mărcii URSUS?
C.D.: Trebuie să amintesc că Ursus este pe o piaţă "Premium". Suntem lideri pe acest segment, unde ne batem numai cu produse recunoscute internaţional. Iar punctul nostru forte este acela că suntem o bere cu tradiţie românească, de foarte bună calitate şi care ne-am uitat la consumatorul român. Tot ce am făcut a fost pentru el.
* Rep: Ca şi consumator de bere cu ce asociaţi gustul berii URSUS? şi cum aţi caracteriza "persoana" URSUS? (care este personalitatea produsului şi care îi sunt valorile)
C.D.: Ca şi consumator de Ursus pot spune că are un gust "bitter", un pic amărui, pe care consumatorii îl ştiu. E destul de uşor de băut, nu este o bere grea. Despre personalitatea brandului consider că este o persoană tânără, căreia îi place distracţia. Este liantul distracţiei. Dacă vă uitaţi la toate campaniile de comunicare, Ursus e