Vasile Cazan, Director al Filarmonicii, este de părere că tinerii se vor apropia mai mult spre muzica clasică. "Bineînţeles, nu toţi tinerii, ci doar aceia care realizează ce înseamnă muzica adevărată şi câtă muncă presupune muzica adevărată". Punerea în scenă a unui spectacol simfonic presupune multă muncă, pentru că oamenii antrenaţi într-un astfel de proiect şi logistica presupun pregătiri care iau mult timp, iar câştigurile sunt mici pe lângă un spectacol de muzică comercială. În altă ordine de idei, Filarmonica propune spre audiere mai multe genuri de spectacole de muzică clasică. " Una este să pui în scenă Carmina Burana sau pe Ravel, unde ai un auditoriu mai numeros, şi alta este să pui pe scenă o simfonie de Bhrams, de exemplu, unde vor merge doar cunoscătorii". Legat de partea financiară, Vasile Cazan a spus că Filarmonica are o bună colaborare cu BRD Mureş al cărei director este un mare meloman, şi cu instituţiile administraţiei publice mureşene. Cele mai mari greutăţi ale Filarmonicii sunt cele legate de salarizarea angajaţilor care sunt jenant de mici, mai ales dacă ne gândim la volumul de muncă depus de un angajat al orchestrei filarmonice. Filarmonica de Stat Târgu Mureş are două categorii de admiratori: un public format din oameni în vârstă, dedicat trup şi suflet muzicii clasice şi un public tânăr, câştigat de puţin timp. (N.M.)
Vasile Cazan, Director al Filarmonicii, este de părere că tinerii se vor apropia mai mult spre muzica clasică. "Bineînţeles, nu toţi tinerii, ci doar aceia care realizează ce înseamnă muzica adevărată şi câtă muncă presupune muzica adevărată". Punerea în scenă a unui spectacol simfonic presupune multă muncă, pentru că oamenii antrenaţi într-un astfel de proiect şi logistica presupun pregătiri care iau mult timp, iar câştigurile sunt mici pe lângă un spectacol de muzică comercială. În altă ordine de idei, Filarmonica