BDR Associates a obtinut trofeul pentru Europa de Est, cu programul de educatie civica P&G "Invata sa schimbi lumea!"
Agentia de relatii publice BDR Associates a castigat Marele Premiu SABRE la categoria "Cel mai bun proiect din Estul Europei", precum si certificatul de excelenta la categoria "Cel mai bun proiect de PR pentru relatii comunitare" din zona EMEA si Statele Unite. Trofeul SABRE, patronat de publicatia The Holmes Report din Statele Unite, a fost acordat la sfarsitul saptamanii trecute la Berlin, in cadrul Galei Laureatilor, desfasurata la Hotelul Ritz-Carlton.
La editia de anul acesta a SABRE Awards au participat peste 650 de proiecte de comunicare din EMEA, la un nivel si la standarde extraordinare - proiecte cel putin la fel de creative ca si cele dezvoltate in Statele Unite, sustinute atat de rezultate notabile in afaceri cat si de o larga acoperire media. Juriul international a reunit 28 de experti in comunicare proveniti din mari companii ale lumii precum General Motors, Oracle, Microsoft, Walt Disney, Visa, dar si din industria de profil, printre care Edelman, Porter Novelli, Burston Marsteller etc.
Agentia romaneasca BDR Associates a fost laureata pentru programul de responsabilitate sociala „Invata sa schimbi lumea!", finantat de peste 5 ani in Romania de catre compania Procter&Gamble, in beneficiul dezvoltarii spiritului civic al tinerei generatii, in relatia cu comunitatea.
Infiintata in 1995, BDR Associates a asigurat suport profesionist de comunicare strategica si relatii publice unui numar de mai bine de 400 de clienti, dintre care peste 100 reprezinta mari companii nationale si multinationale, institutii ale statului, organisme internationale, asociatii sau agentii neguvernamentale din Romania si Republica Moldova, unde a deschis un birou in 2002. In 2003, BDR Associates a semnat acordul de asociere excl