Cine a zis ca lucrurile realizate in-house nu sunt valoroase? Campania virala pentru Asigurarile Vero ne demonstreaza contrariul. Un buget redus, un student valoros si o echipa de marketing creativa au inteles ca un serviciu de sanatate poate fi comunicat si intr-o maniera curajoasa si comica.
Seara tarziu. Parcul Operei Romane. Un barbat aflat la a doua tinerete, care pare ca a parasit sala de spectacol inainte de terminarea ultimului act, observa ceva stralucind in iarba. Se apleaca. O durere lombara acuta il imobilizeaza in aceasta postura nu tocmai sigura, avand in vedere faima parcului cu pricina. Si inevitabilul se produce. Pe aria din Figaro apare un travestit cu privirea stralucind mai ceva decat obiectul din iarba. Replica nu intarzie sa apara: "Ce faci, pasarica, esti bolnavior?". Barbatul intre doua varste, imobilizat de durere, priveste cu groaza apropierea iminenta a travestitului. Ultimul act abia acum incepe. Acesta este scenariul spotului pentru Asigurarile de sanatate Vero realizat de echipa de marketing a Medicover. Mai multe despre campanie intr-un interviu cu Gabriel Ionescu, director general Medicover.
Jurnalul National: Credeti ca impactul spotului va fi unul national, avand in vedere ca spatiul unde se desfasoara povestea din spot, si anume Parcul Operei, are mai ales printre bucuresteni o anumita reputatie? Gabriel Ionescu: Cu siguranta, spotul va avea impactul cel mai mare in randul locuitorilor Capitalei, datorita locatiei alese, insa povestea din spot este spusa intr-un mod foarte simplu, asa incat ea poate fi inteleasa si de cei care nu cunosc legatura cu Parcul Operei. Va avea un impact mai mic, dar in mod cert va crea notorietate ce ne va fi utila in viitor.
Care este publicul-tinta? Asigurarea de sanatate oferita de Medicover se adreseaza in prezent bucurestenilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 44 de ani, cu venitur