Primaria Braila are planuri mari in ceea ce priveste reparatiile stradale: avind la dispozitie un buget alocat de 60 miliarde lei vechi, pe care intentioneaza sa il suplimenteze cu inca 20 miliarde, municipalitatea intentioneaza sa reabiliteze cam 80% din strazile orasului. Pentru prima data dupa foarte multi ani, atentia edililor nu se indreapta prioritar doar spre arterele principale, ci vizeaza, intr-o mare masura, strazile cartierele marginase si chiar aleile dintre blocuri. "Vom identifica toate strazile si aleile dintre blocuri, iar cele mai degradate vor intra in reparatii anul acesta, fara discutie. Si nu vorbim despre plombari, ci despre covoare asfaltice, pentru ca vrem ca reabilitarile facute acum sa dureze multi ani. Se intentioneaza reabilitarea a cel putin jumatate din tot ceea ce inseamna alei sau strazi din cartierele de blocuri brailene. Acest proiect este, insa, realizabil in functie de dificultatile intimpinate pe teren, in timpul asezarii fundatiilor, fiindca nu putem turna covoare asfaltice fara a face fundatii in prealabil. Daca pe parcurs vor aparea probleme cu aceste fundatii, e posibil sa terminam mai putine strazi si alei decit ne-am propus", ne-a informat Vasile Trandafir, functionarul responsabil cu reabilitarea drumurilor din cadrul Directiei Indrumare si Control a Primariei, despre care se poate spune ca este un fel de administrator al strazilor din municipiu. Primii braileni care beneficiaza de aceasta noua strategie a edililor locali sint locatarii blocurilor din Viziru III, din zona fostului Complex "Pistruiatu", unde deja au fost reabilitate mai multe alei si trotuare care nu mai "vazusera" asfalt proaspat de mai bine de zece ani.
Edilii ne dau asigurari ca nu doar stradutele dintre blocuri vor beneficia de reparatii. Deja, arterele principale, cum sint Calea Galati, Calea Calarasi, Sos. Rimnicu Sarat, B-dul Cuza sau prelu