Laboratorul GlaxoSmithKline (GSK) este pe punctul de a face o oferta de preluare pentru ramura de medicamente fara prescriptie de la Pfizer, se arata intr-un articol publicat de Financial Times. Valoarea tranzactiei s-ar putea ridica la 15 miliarde de dolari, si ar putea transforma GSK in cel mai mare grup al domeniului respectiv.
GSK este proprietar al marcilor Aquafresh si Panadol. Vanzarile diviziei sale de produse farmaceutice fara prescriptie medicala se ridica la aproximativ 4,4 miliarde de dolari pe an.
Prin achizitionarea acestei divizii Pfizer, cifra sa de afaceri s-ar dubla estimeaza analistii, ajungand la aproximativ 8 miliarde de dolari.
Pe langa GlaxoSmithKline (GSK) o serie de alte mari companii si-au anuntat intentia de a concura pentru achizitionarea acestei divizii. Printre ele se numara Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Reckitt Benckiser, Wyeth si Bayer.
Laboratorul GlaxoSmithKline (GSK) este pe punctul de a face o oferta de preluare pentru ramura de medicamente fara prescriptie de la Pfizer, se arata intr-un articol publicat de Financial Times. Valoarea tranzactiei s-ar putea ridica la 15 miliarde de dolari, si ar putea transforma GSK in cel mai mare grup al domeniului respectiv.
GSK este proprietar al marcilor Aquafresh si Panadol. Vanzarile diviziei sale de produse farmaceutice fara prescriptie medicala se ridica la aproximativ 4,4 miliarde de dolari pe an.
Prin achizitionarea acestei divizii Pfizer, cifra sa de afaceri s-ar dubla estimeaza analistii, ajungand la aproximativ 8 miliarde de dolari.
Pe langa GlaxoSmithKline (GSK) o serie de alte mari companii si-au anuntat intentia de a concura pentru achizitionarea acestei divizii. Printre ele se numara Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Reckitt Benckiser, Wyeth si Bayer.