Am dat credit responsabilului cu investitiile in Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, si pompieristicelor anunturi televizate despre harababura in care intra traficul la Bucuresti.
Am dat credit responsabilului cu investitiile in Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, si pompieristicelor anunturi televizate despre harababura in care intra traficul la Bucuresti.
Am inceput cu Chitila. Soseaua este de ani in sir teatrul unor reparatii de anvergura. De anvergura fiind nervii provocati de aceasta operatie de asfaltare, care s-a intins pe o perioada necesara construirii unei autostrazi, nu acoperirii cu bitum a fostei cai de rulare a tramvaiului 20. De ani intregi, reluarea lucrarilor pe Soseaua Chitila este motiv de sarbatoare pentru cei care castiga bani din aceasta afacere si sursa de nervi pentru soferi. Lucrarea avanseaza greu. Ieri, in ziua cand, potrivit lui Udriste, demarau lucrarile, pe teren nu se intampla nimic.
Am dat credit responsabilului cu investitiile in Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, si pompieristicelor anunturi televizate despre harababura in care intra traficul la Bucuresti.
Am dat credit responsabilului cu investitiile in Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, si pompieristicelor anunturi televizate despre harababura in care intra traficul la Bucuresti.
Am inceput cu Chitila. Soseaua este de ani in sir teatrul unor reparatii de anvergura. De anvergura fiind nervii provocati de aceasta operatie de asfaltare, care s-a intins pe o perioada necesara construirii unei autostrazi, nu acoperirii cu bitum a fostei cai de rulare a tramvaiului 20. De ani intregi, reluarea lucrarilor pe Soseaua Chitila este motiv de sarbatoare pentru cei care castiga bani din aceasta afacere si sursa de nervi pentru soferi. Lucrarea avanseaza greu. Ieri, in ziua cand, potrivit lui Udriste, demarau lucrarile, pe teren nu se intampla n