ales pentru cei implicaţi în afacerile cu bere, vin, alune, mititei, chipsuri sau grisine. În următoarea lună, aceste produse, savurate în faţa televizoarelor de miile de microbişti, vor fi ales pentru cei implicaţi în afacerile cu bere, vin, alune, mititei, chipsuri sau grisine. În următoarea lună, aceste produse, savurate în faţa televizoarelor de miile de microbişti, vor fi vedetele creşterii cifrelor de afaceri ale producătorilor şi comercianţilor.
Încă de pe-acum, berăriile şi terasele cu umbreluţe sunt amenajate special, dotate cu televizoare mari şi o sonorizare corespunzătoare, iar la majoritatea consumaţia va fi obligatorie cel puţin pe timpul meciurilor.Terasele din cartierele bucureştene se pregătesc temeinic pentru evenimentul fotbalistic din Germania. Investiţii în televizoare, amenajarea de separeuri şi stocuri mai mari de marfă. "În mod normal, ne aşteptăm la vânzări cu 50% mai mari faţă de perioadele similare din alţi ani. Depinde însă şi de vreme pentru că - dacă va ploua ca anul trecut - nu cred că voi avea clienţi care să vadă meciurile în ploaie", spune patronul unei terase din cartierul bucureştean Drumul Taberei. Investiţia lui nu a fost mare: trei televizoare şi o reorientare a meselor. Se teme însă de concurenţa teraselor dotate cu ecrane de proiecţie sau plasme TV. Mulţi proprietari de berării au investit peste 100 milioane de lei în dotarea localurilor cu astfel de aparatură.
Sase milioane de sticle de bere în plus
În perioada Campionatului Mondial din 2002, în România s-a vândut cu 17% mai multă bere decât în aceeaşi perioadă (iunie-iulie) a unui an obişnuit. Vifor Verşescu, directorul Patronatului Societăţilor Independente producătoare de bere, spune că actuala ediţie a CM din Germania este de aşteptat să aducă un plus de şase milioane de sticle de bere. "Raportată la consumul din anul 2005, această creştere a