Fondul de investitii, axat in special pe afaceri cu risc ridicat, a format un parteneriat cu cea mai cunoscuta companie romaneasca de produse cosmetice si au creat impreuna Geroaslan.
Fondul de investitii Gemisa Investments a creat impreuna cu Gerovital Cosmetics compania Geroaslan, in care fondul va investi aproximativ 10 milioane de euro, suma care este preconizata pe urmatorii 3 ani si include costurile de marketing, vanzari si promovare ale produselor Gerovital.
"Gerovital Cosmetics va produce conform cerintelor determinate de catre Geroaslan, iar acestea se vor alinia pietei, dar vor fi si reflectia spiritului inovator ce-si gaseste locul in laboratoarele Gerovital din momentul in care am inceput colaborarea", a declarat Madeleine Florescu, General Manager Geroaslan.
Demersul Gemisa intervine intr-un moment in care mai multe companii romanesti de produse cosmetice sustin ca au fost contactate de diversi investitori, in vederea preluarii.
"Proiectul Geroaslan a fost pana in prezent singurul din sectorul industriei cosmetice analizat de catre Gemisa si care a corespuns criteriilor de investitii ale fondului. Este posibil insa ca pe viitor fondul sa mai dezvolte investitii si in alte companii din acest domeniu", sustine Madeleine Florescu, manager cu experienta in domeniul produselor cosmetice de lux in Statele Unite.
"Cosmeticele premium au fost pasiunea si domeniul meu inca din liceu (am lucrat part-time de la 16 ani). De la «beauty consultant» am inaintat ca «business manager» (avand in subordine o echipa de 3 oameni la inceput), apoi am fost promovata ca «account executive» pentru regiunea New York, iar ultima pozitie a fost de «National Sales Director-United States» pentru Kanebo Cosmetics, o companie japoneza super-premium. Inainte de Kanebo am lucrat pentru Dior si Clinique, intr-un mediu care presupunea seminarii saptamanale