Firma de curierat si expeditii Cargus a inregistrat in primul trimestru a anului curent o crestere a vanzarilor de 50% in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2005. Motivul nu este numai de natura manageriala ci si pentru ca vanzarile autohtone in acest domeniu au crescut cu 20% anul acesta
Cu o vechime de 15 ani pe piata de curierat romaneasca si cu o cota de piata de 35% pe curierat intern respectiv de 10% pe cel extern, �incasarile Cargus au evoluat spectaculos, mai ales datorita campaniei de comunicare integrata, radio - online - direct marketing, precum si cresterea pietei de expeditii si curierat in Romania�, a precizat pentru Wall-Street Alexandru Ticaloiu, PR Manager la Streamline Communication.
Cargus vrea sa revolutioneze piata romaneasca prin intermediul lansarii unor noi servicii: softul Cargus e-Express si serviciul Matinal. Cel de-al doilea se adreseaza clientilor care vor ca expeditiile lor sa ajunga la destinatie pana la ora 10 am. In caz contrar, intervine sistemul �Money back guarantee�, prin care i se returneaza expeditorului integral pretul incasat. Clientii pot opta si pentru alte servicii, cum ar fi confirmarea de primire prin intermediul telefonului sau e-mail-ului, corectarea si redirectionarea livrarilor, asigurarea expeditiilor sau trimiterea coletelor sambata.
�Cargus are acoperire 100% nationala, momentan, pentru acest serviciu sunt cateva localitati unde nu poate fi folosit din cauza nivelului de expeditie din acele zone, urmand ca in scurt timp sa rezolvam si aceasta problema�, a precizat Alexandru Ticaloiu. Un alt serviciu oferit clientilor este cardul e-Express, care ofera note de transport prin intermediul caruia clientul isi poate manageria expeditia.
Anul trecut, compania Cargus a avut un buget de investitii de 2.5 milioane de euro. Compania detine 650 de masini si peste 1200 de angajati in toata tara, ia