să-l înlocuiască pe vechiul DAF. Citaro, un autobuz cu personalitatePentru a "simţi" primele diferenţe între cele două autobuze nu trebuie să te apropii prea mult. Experienţa acumulată de să-l înlocuiască pe vechiul DAF.
Citaro, un autobuz cu personalitate
Pentru a "simţi" primele diferenţe între cele două autobuze nu trebuie să te apropii prea mult. Experienţa acumulată de cei de la Mercedes cu modelele mai vechi a fost pusă în valoare la dezvoltarea noului model şi asta se vede. Citaro este un autobuz cu personalitate. Primele lucruri care se observă sunt construcţia modulară şi designul modern, rotunjit, faţă de aspectul de cutie pătrăţoasă a DAF-ului, ca şi vitrarea mai generoasă a Mercedesului. Un alt aspect care-ţi sare în ochi este garda la sol. Citaro beneficiază de un sistem de suspensie hidraulică high-tech, care îi permite să "îngenuncheze" în staţii până la nivelul bordurii. Astfel, pasagerii, inclusiv cei cu handicap fizic, pot "trece" în autobuz, în loc să urce. Dezavantajul este evident şi el. Mercedesul nu poate face curse pe străzile rupte în două şi pline de tranşee, de care Capitala abundă.
Rafinament şi linişte în habitaclu
Habitaclul noului Citaro se distinge, în primul rând, prin aspectul îngrijit al finisărilor. Nu există lufturi la uşi pe unde să adie vântul, geamurile nu sunt lipite "la garaj" cu silicon, izolaţiile dintre spaţiul şoferului şi al pasagerilor nu sunt făcute cu burete din târg, culorile şi detaliile sunt atent alese şi creează o atmosferă plăcută. După ce te aşezi pe scaunul ergonomic şi ceva mai comod decât al DAF-ului, primul lucru care te surprinde este o voce feminină care te anunţă ce staţie urmează şi ce alte linii de legătură vei găsi acolo. Chiar dacă pare mai lat decât DAF-ul, un capitol la care Citaro îi este inferior este spaţiul pe culoar. Un compromis făcut pentru aspect