Au aparut cu doar cativa ani in urma, iar acum ajung sa reprezinte instrumente puternice de comunicare, care incep sa aiba un impact major asupra strategiei de marketing a marilor companii internationale. Insa mai importanta si incurajatoare este reactia companiilor romanesti in fata acestei tendinte: Internetul ocupa un rol tot mai important in strategia lor de comunicare, iar folosirea unui blog corporate raspunde nevoii de a comunica eficient cu potentiali clienti sau parteneri de afaceri.
Astfel, companiile autohtone incep sa inteleaga ca blogul corporate reprezinta un mod de comuncare directa, rapida si eficienta cu proprii consumatori.
Brau Union Romania, membra a grupului olandez Heineken, reprezinta una dintre primele companii de la noi care aloca resurse considerabile pentru dezvoltarea de resurse pe Internet. Liderul pietei locale a berii a lansat de curand propriul blog - http://www.goldenbrau.ro/blog/.
"Intentia noastra este de a atrage atentia targetului tanar, cu varste intre 18-25 ani, iar Internetul a devenit unul dintre cele mai folosite mijloace de informare, in special in randul acestui public tinta. Stim cu totii ca este un target dificil de atins prin mijlocele traditionale de comunicare si, mai mult, este un target in cautare de noi provocari, de ocazii de a-si impartasi experientele inedite, " a declarat pentru Wall-Street Marius Melesteu, Director Comercial, Brau Union Romania.
In esenta, acesta este un target dificil de atins prin mijlocele traditionale de comunicare si, mai mult, este un target in cautare de noi provocari, de ocazii de a-si impartasi experientele inedite. Astfel, potrivit companiei, noul site al marcii Golden Brau a fost conceput pentru a permite consumatorilor tineri sa interactioneze cu acest brand si sa dezvolte o relatie de lunga durata. Iar in cadrul acestui site, blogul � Golden Blog � este cea m