Este adevărat că "reputaţia" pe care au reuşit unii să şi-o construiască, în ultima vreme, nu este dintre cele mai bune. ştiri alarmiste despre hackeri şi fraude sau terorismul cibernetic nu au darul de a creşte încrederea şi de a păstra mintea deschisă asupra oportunităţilor extraordinare pe care ni le oferă. Încercaţi totuşi să fiţi obiectivi şi să acceptaţi că, aproape implacabil, o creştere de eficienţă sau reducerea unor costuri se va obţine, tot mai greu, în afara Internetului.
Acest articol vorbeşte despre cum se pot vinde şi promova produsele sau serviciile, diferit de cum o făceam până acum, dar care nu înlocuieşte, ci completează ceea ce foloseam deja. Vorbesc despre vânzarea adevărată, care presupune încasarea banilor în mod securizat, un control direct asupra furnizorilor şi al livrărilor, în general toată "bucătăria" din spatele unui magazin adevărat.
Indiferent că este la Viena sau la Iaşi, clientul care calcă pragul magazinului, poate răsfoi şi alege, la fel de uşor, din catalogul de produse pe care noi singuri l-am definit, l-am adaptat şi l-am actualizat.
Fie ca are loc în lei, Euro sau orice altă valută, siguranţa tranzacţiei este aceeaşi. Indiferent dacă în magazin se "vorbeşte" limba română, engleză sau chineză, pentru că aceasta e posibil, tot calitatea produselor va face diferenţa.
După ce s-a hotărât cum plăteşte – cu VISA, MasterCard, cec sau prin telefon – singura dilemă a clientului va fi dacă îi vom trimite noi marfa sau va opta pentru a şi-o ridica singur. Pentru că sistemul de livrare al magazinului, perfect integrat cu orice curier rapid, îi oferă diferite variante de livrare.
Se poate face inventarul în fiecare zi sau chiar în fiecare oră. Aşa cum se poate ştii instant, care produs se vinde cel mai bine, care a stat prea mult în stoc, precum şi produsul sau categoria de produse care, deşi nu mai este î